reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Lubomír Šedivý

Lubomír Šedivý

Bloger 
  • Počet článkov:  73
  •  | 
  • Páči sa:  0x

V roku 2000, ako 46 ročného ma postihol druhý infarkt, operovali mi srdce a ja som hľadal čo ďalej . Objavil som šport pétanque, začal som ho budovať na Slovensku a hrávať . V roku 2007 som sa dostal na Majstrovstvá sveta do Thajska a zaľúbil sa do tejto časti sveta a začal som sem spolu z manželkou a priateľmi jazdiť a o tom písať a veľa ľudí sa ma pýta , kde nabudúce a ja stále dokola: "juhovýchodná Ázia" . Ešte stále som sa nenabažil. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

reklama

Nezaradené

História slovenského petangu podľa nás. - ČASŤ 13.

Lubomír Šedivý

História slovenského petangu podľa nás. - ČASŤ 13.

PÉTANQUE......aha, to je to čo v starých francúzskych filmoch hrajú dôchodcovia.Pétanque, alebo petank ,alebo petang je francúzska spoločenská hra pre dve 1-3 členné družstvá, ktoré sa snažia umiestniť gule čo najbližšie k cieľu,

  • 19. jún 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 330x
  • 0
História slovenského petangu podľa nás. - ČASŤ 12.

Lubomír Šedivý

História slovenského petangu podľa nás. - ČASŤ 12.

PÉTANQUE......aha, to je to čo v starých francúzskych filmoch hrajú dôchodcovia.Pétanque, alebo petank ,alebo petang je francúzska spoločenská hra pre dve 1-3 členné družstvá, ktoré sa snažia umiestniť gule čo najbližšie k cieľu,

  • 12. jún 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 240x
  • 0
História slovenského petangu podľa nás. - ČASŤ 11.

Lubomír Šedivý

História slovenského petangu podľa nás. - ČASŤ 11.

PÉTANQUE......aha, to je to čo v starých francúzskych filmoch hrajú dôchodcovia.Pétanque, alebo petank ,alebo petang je francúzska spoločenská hra pre dve 1-3 členné družstvá, ktoré sa snažia umiestniť gule čo najbližšie k cieľu,

  • 5. jún 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 259x
  • 0
História slovenského petangu podľa nás. - ČASŤ 10.

Lubomír Šedivý

História slovenského petangu podľa nás. - ČASŤ 10.

PÉTANQUE......aha, to je to čo v starých francúzskych filmoch hrajú dôchodcovia.Pétanque, alebo petank ,alebo petang je francúzska spoločenská hra pre dve 1-3 členné družstvá, ktoré sa snažia umiestniť gule čo najbližšie k cieľu,

  • 29. máj 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 279x
  • 0
História slovenského petangu podľa nás. - ČASŤ9.

Lubomír Šedivý

História slovenského petangu podľa nás. - ČASŤ9.

PÉTANQUE......aha, to je to čo v starých francúzskych filmoch hrajú dôchodcovia.Pétanque, alebo petank ,alebo petang je francúzska spoločenská hra pre dve 1-3 členné družstvá, ktoré sa snažia umiestniť gule čo najbližšie k cieľu,

  • 22. máj 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 281x
  • 0
reklama
História slovenského petangu podľa nás. - ČASŤ 8.

Lubomír Šedivý

História slovenského petangu podľa nás. - ČASŤ 8.

PÉTANQUE......aha, to je to čo v starých francúzskych filmoch hrajú dôchodcovia.Pétanque, alebo petank ,alebo petang je francúzska spoločenská hra pre dve 1-3 členné družstvá, ktoré sa snažia umiestniť gule čo najbližšie k cieľu,

  • 15. máj 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 274x
  • 0
História slovenského petangu podľa nás. - ČASŤ 7.

Lubomír Šedivý

História slovenského petangu podľa nás. - ČASŤ 7.

PÉTANQUE......aha, to je to čo v starých francúzskych filmoch hrajú dôchodcovia.Pétanque, alebo petank ,alebo petang je francúzska spoločenská hra pre dve 1-3 členné družstvá, ktoré sa snažia umiestniť gule čo najbližšie k cieľu,

  • 9. máj 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 377x
  • 0
Denník č. 6 , Srí Lanka, Filipíny, Malajzia - Z Á V E R

Lubomír Šedivý

Denník č. 6 , Srí Lanka, Filipíny, Malajzia - Z Á V E R

PO ROKU SOM TU ZNOVU, , TAKŽE NECH SA PÁČI . November, december 2016....zatiaľ najsmutnejší rok môjho života.

  • 17. apr 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 543x
  • 0
Denník č. 6 , Srí Lanka, Filipíny, Malajzia - 14. POKRAČOVANIE

Lubomír Šedivý

Denník č. 6 , Srí Lanka, Filipíny, Malajzia - 14. POKRAČOVANIE

PO ROKU SOM TU ZNOVU, , TAKŽE NECH SA PÁČI . November, december 2016....zatiaľ najsmutnejší rok môjho života.

  • 10. apr 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 404x
  • 0
Denník č. 6 , Srí Lanka, Filipíny, Malajzia - 13. POKRAČOVANIE

Lubomír Šedivý

Denník č. 6 , Srí Lanka, Filipíny, Malajzia - 13. POKRAČOVANIE

PO ROKU SOM TU ZNOVU, , TAKŽE NECH SA PÁČI . November, december 2016....zatiaľ najsmutnejší rok môjho života.

  • 3. apr 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 389x
  • 0
reklama
Denník č. 6 , Srí Lanka, Filipíny, Malajzia - 12. POKRAČOVANIE

Lubomír Šedivý

Denník č. 6 , Srí Lanka, Filipíny, Malajzia - 12. POKRAČOVANIE

PO ROKU SOM TU ZNOVU, , TAKŽE NECH SA PÁČI . November, december 2016....zatiaľ najsmutnejší rok môjho života.

  • 27. mar 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 320x
  • 0
Denník č. 6 , Srí Lanka, Filipíny, Malajzia - 11. POKRAČOVANIE

Lubomír Šedivý

Denník č. 6 , Srí Lanka, Filipíny, Malajzia - 11. POKRAČOVANIE

PO ROKU SOM TU ZNOVU, , TAKŽE NECH SA PÁČI . November, december 2016....zatiaľ najsmutnejší rok môjho života.

  • 20. mar 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 434x
  • 0
Denník č. 6 , Srí Lanka, Filipíny, Malajzia - 10. POKRAČOVANIE

Lubomír Šedivý

Denník č. 6 , Srí Lanka, Filipíny, Malajzia - 10. POKRAČOVANIE

PO ROKU SOM TU ZNOVU, , TAKŽE NECH SA PÁČI . November, december 2016....zatiaľ najsmutnejší rok môjho života.

  • 13. mar 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 453x
  • 0
Denník č. 6 , Srí Lanka, Filipíny, Malajzia - 9. POKRAČOVANIE

Lubomír Šedivý

Denník č. 6 , Srí Lanka, Filipíny, Malajzia - 9. POKRAČOVANIE

PO ROKU SOM TU ZNOVU, , TAKŽE NECH SA PÁČI . November, december 2016....zatiaľ najsmutnejší rok môjho života.

  • 6. mar 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 395x
  • 0
Denník č. 6 , Srí Lanka, Filipíny, Malajzia - 8. POKRAČOVANIE

Lubomír Šedivý

Denník č. 6 , Srí Lanka, Filipíny, Malajzia - 8. POKRAČOVANIE

PO ROKU SOM TU ZNOVU, , TAKŽE NECH SA PÁČI . November, december 2016....zatiaľ najsmutnejší rok môjho života.

  • 27. feb 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 411x
  • 0
reklama
Denník č. 6 , Srí Lanka, Filipíny, Malajzia - 7. POKRAČOVANIE

Lubomír Šedivý

Denník č. 6 , Srí Lanka, Filipíny, Malajzia - 7. POKRAČOVANIE

PO ROKU SOM TU ZNOVU, , TAKŽE NECH SA PÁČI . November, december 2016....zatiaľ najsmutnejší rok môjho života.

  • 20. feb 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 428x
  • 0
Denník č. 6 , Srí Lanka, Filipíny, Malajzia - 6. POKRAČOVANIE

Lubomír Šedivý

Denník č. 6 , Srí Lanka, Filipíny, Malajzia - 6. POKRAČOVANIE

PO ROKU SOM TU ZNOVU, , TAKŽE NECH SA PÁČI . November, december 2016....zatiaľ najsmutnejší rok môjho života.

  • 13. feb 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 486x
  • 0
Denník č. 6 , Srí Lanka, Filipíny, Malajzia - 5. POKRAČOVANIE

Lubomír Šedivý

Denník č. 6 , Srí Lanka, Filipíny, Malajzia - 5. POKRAČOVANIE

PO ROKU SOM TU ZNOVU, , TAKŽE NECH SA PÁČI . November, december 2016....zatiaľ najsmutnejší rok môjho života.

  • 6. feb 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 472x
  • 0
Denník č. 6 , Srí Lanka, Filipíny, Malajzia - 4. POKRAČOVANIE

Lubomír Šedivý

Denník č. 6 , Srí Lanka, Filipíny, Malajzia - 4. POKRAČOVANIE

PO ROKU SOM TU ZNOVU, , TAKŽE NECH SA PÁČI . November, december 2016....zatiaľ najsmutnejší rok môjho života.

  • 30. jan 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 618x
  • 0
Denník č. 6 , Srí Lanka, Filipíny, Malajzia - 3. POKRAČOVANIE

Lubomír Šedivý

Denník č. 6 , Srí Lanka, Filipíny, Malajzia - 3. POKRAČOVANIE

PO ROKU SOM TU ZNOVU, , TAKŽE NECH SA PÁČI . November, december 2016....zatiaľ najsmutnejší rok môjho života.

  • 23. jan 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 739x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu