reklama

Denník č. 6 , Srí Lanka, Filipíny, Malajzia - 11. POKRAČOVANIE

PO ROKU SOM TU ZNOVU, , TAKŽE NECH SA PÁČI . November, december 2016....zatiaľ najsmutnejší rok môjho života.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Kapitola 11. Utorok prvý filipínsky celodeň.

Je piatok a ja zisťujem , že som zanedbal svoj denník. Mohol by som to zatajiť a možno to nikoho nezaujme , ale mal som strašnú chuť sa na túto moju činnosť vykašlať. A nielen to mal som chvíľkami ten dojem , že tieto moje vymyslené grupodovolenky je vlastne blbosť a zbytočne pletiem bič na moju ženu , občas mojich priateľov a v neposlednom rade na seba. Ja viem , začal som to a treba to aspoň trošku vysvetliť , ale tá horká pachuť vo mne zostáva.

Jozsef povedal , Luboš kašli na to radšej si vypime o takomto niečom som v živote ani nesníval a niekto sa tu dohaduje opár metrov štvorcových
Jozsef povedal , Luboš kašli na to radšej si vypime o takomto niečom som v živote ani nesníval a niekto sa tu dohaduje opár metrov štvorcových (zdroj: Maroš Čík, Luboš Šedivý)

 No proste všetky tie bubliny ktoré počas tejto dovolenky vybublali v rôznych veľkostiach a intenzitách sa tak trošku zliali pri tom trošku nešťastnom stave a pomere ubytovania. Zasadli sme, hlavy dokopy, pomohli aj Stano s Vierkou . Vymysleli sme malú akciu „guľový blesk“, presvedčili najskôr recepciu , potom všetkých zúčastnených....no a sú normálni , slušní ľudia čo mali detskú izbu a vedia , že čarovné slovíčko „ďakujem“ je tá najväčšia odmena , no a sú tí druhí , čo nevedia , že slovíčko „prepáčte“ je to najväčšie rozpúšťadlo a odpúšťadlo.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Šťastné , nešťastné ubytovanie
Šťastné , nešťastné ubytovanie (zdroj: Maroš Čík, Luboš Šedivý)

 Luboš koniec sťažností a nárekov...........tvoja budúcoročná príprava dovolenky bude mať inú formu.

No a v utorok sa plážovalo ,

No čo , pekne je na Boracay...
No čo , pekne je na Boracay... (zdroj: maroš Čík, Luboš Šedivý)

chodilo po ostrove , fotilo ,

V skutočnosti sa mi to zdalo ešte krajšie
V skutočnosti sa mi to zdalo ešte krajšie (zdroj: Maroš Čík, Luboš Šedivý)

híkalo a odovzdávali sa informácie.

Pláž čistučká , bufet blízko, piesok chladný...
Pláž čistučká , bufet blízko, piesok chladný... (zdroj: Maroš Čík, Luboš Šedivý)
Nielen Marošovi chutilo
Nielen Marošovi chutilo (zdroj: Maroš Čík, Luboš Šedivý)

Reštaurácia , kde sme boli aj prvý večer sa stala našou aj dennou bázou ,

Zátišie
Zátišie (zdroj: Maroš Čík, Luboš Šedivý)

lehátka, pivko a aj ostatné nápoje ,

Túto fotku som si dal urobiť na želanie. taiwanský turista si objednal krígeľ ľadu a dvojlitrové pivo a toto popíjal a driemal asi hodinu
Túto fotku som si dal urobiť na želanie. taiwanský turista si objednal krígeľ ľadu a dvojlitrové pivo a toto popíjal a driemal asi hodinu (zdroj: Maroš Čík, Luboš Šedivý)

občas nejaká polievočka. Podávajú ich vo veľkých miskách , minimálne pre dvoch , je v nej veľa mäsa , množstvo zeleniny a žiaľ slíže používajú málo. Mne viac chutila na Srí lanke.

Peťka a Martin.....asi spokojní
Peťka a Martin.....asi spokojní (zdroj: Maroš Čík, Luboš Šedivý)
Lubomír Šedivý

Lubomír Šedivý

Bloger 
  • Počet článkov:  73
  •  | 
  • Páči sa:  0x

V roku 2000, ako 46 ročného ma postihol druhý infarkt, operovali mi srdce a ja som hľadal čo ďalej . Objavil som šport pétanque, začal som ho budovať na Slovensku a hrávať . V roku 2007 som sa dostal na Majstrovstvá sveta do Thajska a zaľúbil sa do tejto časti sveta a začal som sem spolu z manželkou a priateľmi jazdiť a o tom písať a veľa ľudí sa ma pýta , kde nabudúce a ja stále dokola: "juhovýchodná Ázia" . Ešte stále som sa nenabažil. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu