reklama

Denník č. 6 , Srí Lanka, Filipíny, Malajzia - 9. POKRAČOVANIE

PO ROKU SOM TU ZNOVU, , TAKŽE NECH SA PÁČI . November, december 2016....zatiaľ najsmutnejší rok môjho života.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Kapitola 9. Sobota 26.11....no proste sobota.

 Je to predposledný deň na Sri Lanke . Každý sa od rána snaží zrealizovať čo sa ešte dá . vyráža sa na najobľúbenejšie časti pláže

Pláže okolo Hikkaduwi
Pláže okolo Hikkaduwi (zdroj: Maroš Čík, Luboš Šedivý)
Kde sú turisti ?
Kde sú turisti ? (zdroj: Maroš Čík , Luboš Šedivý)

, potom niečo popapkať , rýchlo niečo nakúpiť.

...čo ešte niečo kúpime?
...čo ešte niečo kúpime? (zdroj: Maroš Čík, Luboš Šedivý)
Mici a Dzuzi v akcii
Mici a Dzuzi v akcii (zdroj: Maroš Čík a Luboš Šedivý)
Víkendový , staničný trh
Víkendový , staničný trh (zdroj: Maroš Čík, Luboš Šedivý)

No nič mimoriadne sa nestalo , všetci všetko stihli , večer sa opäť sedelo a bilancovalo a no proste každý mal už plnú hlavu balenia a hlavne sa špekulovalo ako sa zvládne dosť namáhavý presun na trase Hikkaduwa – Colombo - Kuala Lumpur – Kalibo – Boracay. To sa pochopiteľne dozviete v ďalších dvoch kapitolách a mňa o tejto sobote nič nové nenapadá. To je slabá kapitola. No snáď len to , že keď sme s Jankou sedeli na kávičke a pivku ,

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
tretie , najmenej populárne pivo
tretie , najmenej populárne pivo (zdroj: Maroš Čík, Luboš Šedivý)

tak sa okolo prehnalo šesť sanitiek . Čašník skonštatoval , že to zase nejaká vážna havária a my mu na to , že za deväť dní nášho pobytu sme žiadnu nevideli , aj keď jazdia ozaj divoko. Začudoval sa a pripomenul nám skutočnosť , ktorú som už niekde spomenul , že všetci tu jazdia pravými kolesami za stredovou čiarou aj keď je za to vysoká pokuta. No takže ide sa spať s tým , že ráno máme čas na raňajky, potom sa pomaly pobalíme a presunieme do dvoch izieb a do štvrtej nejako prevegetíme na príchod autobusu.

Lubomír Šedivý

Lubomír Šedivý

Bloger 
  • Počet článkov:  73
  •  | 
  • Páči sa:  0x

V roku 2000, ako 46 ročného ma postihol druhý infarkt, operovali mi srdce a ja som hľadal čo ďalej . Objavil som šport pétanque, začal som ho budovať na Slovensku a hrávať . V roku 2007 som sa dostal na Majstrovstvá sveta do Thajska a zaľúbil sa do tejto časti sveta a začal som sem spolu z manželkou a priateľmi jazdiť a o tom písať a veľa ľudí sa ma pýta , kde nabudúce a ja stále dokola: "juhovýchodná Ázia" . Ešte stále som sa nenabažil. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu