reklama

Denník č.5.november , december 2015,po rokoch 2007 a 2010, opäť čisté Thajsko - KONIEC

Hľadal som chvíľku , ako to vystihnúť. Stále ma napadala kombinácia nuda v Thajsku , ale nechám to na Vás. Priznávam, že som tam nenašiel nič moc poučné......ale čo, je to moja dovolenka s partiou kamošov :-)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

6.12. Nedeľa. Deň dvadsiaty, thajsko-posledný – Mikuláš

Hm...nič mi nepriniesol :-). Všetci si dlhšie pospali, potom baliť, niektorí nové kufre, tie sa plnia, vážia , ale nič mimoriadne , padajú poznámky tipu , neideme , ešte tri týždne by sme vydržali a ....o dvanástej sa vyráža na posledné okruhy.

MBK je už vo Vianočnom šate
MBK je už vo Vianočnom šate (zdroj: Lubomír Šedivý)

Niektorí ešte do MBK

Chystal sa veľký turnaj v thai-boxe
Chystal sa veľký turnaj v thai-boxe (zdroj: Lubomír Šedivý)

, štvorica Vierka , Janka, Stano a ja berieme taxík a zberáme sa smer víkendový trh. Po ceste sa priamo zúčastníme zrážky dvoch taxíkov, ale okrem pokrčených plastov , našťastie nič iné

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Na Vikendovom trhu som objavil Číňanov s fantastickým bôčikom
Na Vikendovom trhu som objavil Číňanov s fantastickým bôčikom (zdroj: Lubomír Šedivý)

. Potom chodíme po trhu veľkosti asi piatich futbalových ihrísk, ale vydržíme dve hodinky a vraciame sa do centra , v našej krčme u „Potkana“

Naša obľúbená krčma "u Potkana", kde sme pred rokmi fotili aj živého kolegu:-)
Naša obľúbená krčma "u Potkana", kde sme pred rokmi fotili aj živého kolegu:-) (zdroj: Lubomír Šedivý)

si dáme obedík , mne veľmi chutil ,

Myslím, že posledné thajské jedlo
Myslím, že posledné thajské jedlo (zdroj: Lubomír Šedivý)

a nebol som sám ......Potúlali sme sa ešte po Khao , dali si niečo v cukrárni . Potom sa všetci pozliezali pred hotelom , na terase večera a prezliecť sa do cestovného a....................koniec „nudy v Thajsku“.

Letinko Bangkok Suwarnabhumi - kočky ide sa :-)
Letinko Bangkok Suwarnabhumi - kočky ide sa :-) (zdroj: Lubomír Šedivý)

Mikrobus , letisko ,vysypávame posledné bahtíky a už iba zasadnúť , natiahnuť uťahané nohy , zavrieť oči a zobudia Vás až na raňajky. Doha letisko , tu 4 hodiny, ešte, že je tu čo pozerať a druhá vec je obrovské , takže kým sa presunieme z jednej strany na druhú už sa čakacia doba skracuje. Menšie lietadlo z Dohy do Viedne je pohodlnejšie , ale ...............už domov (aj keď v Dohe sa väčšina chcela vrátiť do tepla).

SkryťVypnúť reklamu
reklama

7.12., Deň dvadsiaty prvý , posledný. Doma

Vo Viedni zapínam mobil , syn Lasky , hlási, že je 10 min pred letiskom, batožina sa nám vrtí už na páse a .....................koniec dovolenky 2015 , nazvanej „Nuda v Thajsku“. Už niekoľkokrát som použil toto vetné spojenie, ale ja som takúto dovolenku potreboval , plánoval a aj uskutočnil. Viem , že som nič poučného nevymyslel , nezvestoval , nezažil ..................ale mne.... a už som to počul aj od viacerých bolo fajn.

Toto sú posledné bahtíky ,čo mi zostali...............
Toto sú posledné bahtíky ,čo mi zostali............... (zdroj: Lubomír Šedivý)

No a teraz zopár faktov - povinné náklady , t.j. lety, ubytovanie s raňajkami a preprava medzi letiskami a ubytovaním vyšlo za 21 dní 1100 €. A ako som robil výskum medzi účastníkmi, tak na stravu , masáže , darčeky a ostatné potrebné a nepotrebné blbostičky........sa minulo medzi 500-800€ na osobu. Je fakt , že Thajsko zdraželo , kedysi sa dalo najesť za 4€ za rodinu , teraz sa treba obzerať , ale dá sa ešte nájsť dobré jedlo za 1,20-2 €..............no ale tento rok toho bolo z ázijskej kuchyne u mňa menej , teda drahšie. O masážach som hovoril....vybrali sme si aj drahšie ubytovanie a tak sme to vlastne doháňali veľmi výhodnými letenkami.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Dosť .....Už na druhý deň som si pozrel letenku , ktorú chcem použiť na dovolenku 2016 a Turecké aerolínie ju ponúkajú za 486€ a Qatar za 583€ , ešte však majú obaja dlhé prestupové časy , takže ......marec ukáže.

Bratislava 8.12.2015

Ďakujem Janka, Evike ,Mici, Nasťa ,Vierka, Stano, Jaro, Dzuzi, Joszi, a dúfam, že ste si užili

A AK BUDE VŠETKO OK TAK POKRAČUJEME KONCOM ROKA DENNÍKOM Č. 6


 

Lubomír Šedivý

Lubomír Šedivý

Bloger 
  • Počet článkov:  73
  •  | 
  • Páči sa:  0x

V roku 2000, ako 46 ročného ma postihol druhý infarkt, operovali mi srdce a ja som hľadal čo ďalej . Objavil som šport pétanque, začal som ho budovať na Slovensku a hrávať . V roku 2007 som sa dostal na Majstrovstvá sveta do Thajska a zaľúbil sa do tejto časti sveta a začal som sem spolu z manželkou a priateľmi jazdiť a o tom písať a veľa ľudí sa ma pýta , kde nabudúce a ja stále dokola: "juhovýchodná Ázia" . Ešte stále som sa nenabažil. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu