reklama

Denník č.5.november , december 2015,po rokoch 2007 a 2010, opäť čisté Thajsko - 6.pokr.

.Hľadal som chvíľku , ako to vystihnúť. Stále ma napadala kombinácia nuda v Thajsku , ale nechám to na Vás. Priznávam, že som tam nenašiel nič moc poučné......ale čo, je to moja dovolenka s partiou kamošov :-)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Piatok 27.11.deň jedenásty prvý Koh Changový – sloní.

Nádherné ráno, super pohľad na rezort a more, modrá obloha.

Hlavná budova s reštauráciou
Hlavná budova s reštauráciou (zdroj: Lubomír Šedivý)

More zalialo kamene, dobré raňajky....všetci opravujú večerné vyhlásenia...............a po prvom okúpaní a raňajkách vyrážame na výskum okolia . Na 100m vzdialenej hlavnej ceste , všetko základné čo človek -turista potrebuje(obchod, krčma, reštaurácia, zmenáreň, bankomat, masáž , pranie.....a potom stretáme Josziho a ten oznamuje , tam je petangové ihrisko

Prieskumník , maďarský Józi hneď objavil toto:-)
Prieskumník , maďarský Józi hneď objavil toto:-) (zdroj: Lubomír Šedivý)

...a ozaj priamo oproti nášmu rezortu je Resort Saint Tropez a tam u francúzskeho majiteľa pri pive zisťujeme podmienky a na šiestu večer si dohadujeme zápas....

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Petangistom obrázky na bare niečo hovoria
Petangistom obrázky na bare niečo hovoria (zdroj: Lubomír Šedivý)

Prichádzame a akýsi mladý francúzsky párik tam už hrá.

taktika a systém turnaja treba najskôr prepláchnuť Changom
taktika a systém turnaja treba najskôr prepláchnuť Changom (zdroj: Lubomír Šedivý )

Dáme si večeru a pozorujeme ich ....ale po chvíľke používam obľúbený Brunov vtip pri petangu.......á Francúzi (záruka petangovej kvality)......a po dvoch troch hodoch dodatok .....ale zo severu(takmer záruka , že nič mimoriadne v petangu neznamenajú).

Keď dojeme tak sa začíname tlačiť na plochu , mne sa mimoriadne darí strelecky a na 4 nahodenia súperom nakladáme „fany“(pre nepentagistov , výhra na nulu).

Mici asi nepredstavuje ideálnu reklamu na šport , ale petangistka je to výborná aj s tou cigaretkou
Mici asi nepredstavuje ideálnu reklamu na šport , ale petangistka je to výborná aj s tou cigaretkou (zdroj: Lubomír Šedivý)

Prelosujeme a ja som utrpel prvú thajskú prehru , ale........................nevadí. Ani výkonná porada sa nekoná..............tak čoskoro spať.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

28.11.sobota , deň dvanásty, taký no ..............však posúďte

Ráno pred ôsmou Vierka pri bazéne, taký sa jej opäť ľúbi, Jaro a Nasťa v mori , tak sa pridávam a obloha začína modrieť , raňajky špicové a opäť voda v rôznej nádobe(more , bazén)

Od mora k bazénu.....
Od mora k bazénu..... (zdroj: Lubomír Šedivý)

a človek do kola počúva čo je tu „super“ a čo „strašné“ a čo by bolo lepšie keby..........vypínam prijímač, oddávam sa moru a tak si hovorím, no však keď chcel niekto niečo iné , tak mal ísť na „svoju“ dovolenku nie na „M O J U „, lebo ja každý rok si dám na začiatku podmienky a tie musia sedieť , ináč by som tam nešiel .

Možno som to v niektorom mojom denníku už písal , ale opakovanie matka múdrosti a veľmi sa snažím pod tieto podmienky neísť. Možno to nebude úplne v poradí a občas niekde trošku uhnem.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ubytovanie pri mori bungalowého typu

Medzi ubytovaním a morom by nemala byť cesta

Všetko(chatka, more ,reštaurácia......) by malo byť v došlape bez veľkého prevýšenia

Ideálne aby bola wifina aj na terase bungalowu

V blízkosti ďalšie „jedacie“ miesta, aby človek mohol nájsť to svoje, obchodíky na Colu, džusy, Hong-Thong, cigarety(pre fajčiarov), masáže, práčovne, zmenárne.....

No a ostatné už je menej podstatné.

Začínam tušiť ako sa teraz voči mne obráti zopár vyznavačov inej turistiky chrbtom .....ale toto je moja dovolenka a každému želám, aby si splnil tú svoju a čo najviac :-) :-)

A keď som toto došpekuloval , tak som išiel na Changa a zrazu všetci chválili , že je to tu božské.....a ja vypnuté uši a na každého sa usmievam....................

SkryťVypnúť reklamu
reklama

....a opäť dobrý nápad poďme si nájsť takú pravú slížovú „čikenovú“....a našli sme ,

Tá reštika , nevyzerá až tak vábne
Tá reštika , nevyzerá až tak vábne (zdroj: Lubomír Šedivý)

pani nám ju v troch wokoch uvarila priamo pred nami za 50 Bath do veľkej misky, pivo nám utekala nakúpiť do obchodu a my spokojní.

Ale najväčšia odborníčka na slepačiu , Vierka hovorí , špicová
Ale najväčšia odborníčka na slepačiu , Vierka hovorí , špicová (zdroj: lubomír Šedivý)

 Večer ideme do susedného rezortu vyskúšať ich kuchára...Skúška sa vydarila 50:50 , boli spokojní aj nie. Viacerým sa podarilo objednať až na druhý a Mici až tretí pokus.....dôvod , prekvapili sme ich početnou návštevou a napriek obsažnému jedálnemu lístku , všeličo nemali. No bude to asi tým, že sezóna ešte nezačala a ..........málo turistov. Pre nás je fajn, že pláže a more sú skoro len pre nás a väčšinou je všade pokoj a pohoda , ale súčasné svetové udalosti cítiť aj v Thajsku a na počte turistov.

29.11.deň 13!!!!!!!!!!!!!!, nedeľa, Sloníkový

Ráno v našej skupinke nezvyčajný ruch , Mici, Džuzi, Eve a Joszi už od siedmej pobehujú , sú prví na raňajkách , lebo idú na slony. My ostatní sme tiež skôr hore a padajú vtipné poznámky typu, nedeľa , na raňajky dáme „kakavko „a pod., jasné , že ako vždy tu ja si nakladám , omeletu , maslo ,džem , niekoľko opečených chlebíkov, kopu cherry paradajok , bielu kávu , džus, druhá runda, musli s mliekom a potom na záver ovocie všetkého druhu s jogurtom

Už som tam na raňajkách ? Však ešte ideš iba od mora :-)
Už som tam na raňajkách ? Však ešte ideš iba od mora :-) (zdroj: Lubomír Šedivý)

a vlastne po rannom okúpaní (chodím každé ráno medzi siedmou a ôsmou tak na pol hodinky) je to druhá činnosť , po raňajkách druhý krát more a..........každý si to zariadi ako chce. Obloha stále modrá , teplota tak 34, more 30.......

Kde sú tí ľudia , keď nie na pláži?
Kde sú tí ľudia , keď nie na pláži? (zdroj: Lubomír Šedivý)

.Večer celá desina vychádzame hore na cestu , behom 30 sek. pristáva taxík, malá šachovačka o cene a už sa vezieme prudkými stúpaniami , klesaniami a serpentínami k južnému cípu ostrova , k prístavu. Na móle je kopa obchodíkov a rybárskych reštaurácií. Nakúpia sa prvé darčeky rodinám . Najviac je ovešaná Eva, ktorá ukazuje , že musí obšťastniť 33 príbuzných. Nasleduje reštaurácia a žiaľ opäť trošku sklamanie u záujemcov o ryby....je to nejaké poslabšie.

Keďže bolo málo rýb , tak si užili maškrtníci
Keďže bolo málo rýb , tak si užili maškrtníci (zdroj: Lubomír Šedivý)

Ozaj a sloníkári sa rozplývajú svojimi zážitkami......

Lubomír Šedivý

Lubomír Šedivý

Bloger 
  • Počet článkov:  73
  •  | 
  • Páči sa:  0x

V roku 2000, ako 46 ročného ma postihol druhý infarkt, operovali mi srdce a ja som hľadal čo ďalej . Objavil som šport pétanque, začal som ho budovať na Slovensku a hrávať . V roku 2007 som sa dostal na Majstrovstvá sveta do Thajska a zaľúbil sa do tejto časti sveta a začal som sem spolu z manželkou a priateľmi jazdiť a o tom písať a veľa ľudí sa ma pýta , kde nabudúce a ja stále dokola: "juhovýchodná Ázia" . Ešte stále som sa nenabažil. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu