reklama

Denník č.5.november , december 2015,po rokoch 2007 a 2010, opäť čisté Thajsko - 3.pokr.

Hľadal som chvíľku , ako to vystihnúť. Stále ma napadala kombinácia nuda v Thajsku , ale nechám to na Vás. Priznávam, že som tam nenašiel nič moc poučné......ale čo, je to moja dovolenka s partiou kamošov :-)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

20.11.piatok , deň štvrtý – petangový.

Ráno klasika ja o ôsmej na pláži , niekoľkí si obsadzujú lehátka a zrazu sa pri pláži objavuje 8 rýchlo lodí a z rezortov sa roja výletníci.

Prichádzajú rýchlolode pre výletníkov
Prichádzajú rýchlolode pre výletníkov (zdroj: Lubomír Šedivý)

Naša partia má voľný deň , ale okolo pol štvrtej sa tak lenivo zliezame a mňa to trošku rozčúli , lebo sme sa dohodli , že ideme navštíviť Ko Lantskú asociáciu petangu.

Ihriská Asociácie petangu na Ko Lante
Ihriská Asociácie petangu na Ko Lante (zdroj: Lubomír Šedivý)

Keďže z našej desiatky je 6 vyznávačov tohto nádherného športu, ich prístup bol zvláštny , ale potom prišiel taxikár , a po chvíľkovom dohadovaní o cene sme sa napratali všetci desiati do jedného vozidla. Šofér potom zistil , že nevie kde to je , kam chceme odviesť , ale nakoniec sa mu to podarilo zistiť a o dvadsať minút sme stáli pri dvoch ihriskách. Majiteľ, asi Austrálčan, vybalil gule , chladené pivo , rozdelili sme sa na dve trojice, zvyšní štyria zaujali miesta divákov a už to jelo .

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
boj sa hneď rozpútal
boj sa hneď rozpútal (zdroj: Lubomír Šedivý)

Prvý zápas Džuzy, Stano a ja sme dosť hladko vyprášili Mici, Evu a Jozsiho, ale v druhom zápase si los zahral s osudom a nastúpili proti sebe trojice tak , že vždy klasickí spoluhráči sa stretli proti sebe . Takže Džuzy proti Mici , Jozsi proti Eve a ja proti Stanovi. A zrazu s priateľského zápasu sa vykľul prestížny . Skóre sa otáčalo každým nahodením. Majiteľ nám zapol aj umelé osvetlenie a potom sa ohlásila večera. Prerušili sme za nášho päťbodového náskoku a vrhli sa na výborné jedlo ,každý si to svoje chválil , že má najlepšie.

Každý si svoje jedlo chválil a aj si pošmakoval
Každý si svoje jedlo chválil a aj si pošmakoval (zdroj: Lubomír Šedivý)

 Po naplnení svojich brušiek sa pokračovalo a súper na dve hry vyrovnal , ale záver bol náš a tak trojička Džuzy ,Eva a ja sme odchádzali zo vztýčenou hlavou.

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Bojovali sme aj za sporého umelého osvetlenia
Bojovali sme aj za sporého umelého osvetlenia (zdroj: Lubomír Šedivý)

No a náš taxi - man nás naložil , kočky išli na skúšku ku krajčírovi, šestica maškrtníkov na miestne palacinky a my so Stanom k našim chalaňom tentoraz iba na Chang ( moja obľúbená značka piva, ktoré uprednostňujem pred známejším Singhom , alebo ďalšími dvomi Leom, alebo Tigrom) No a potom sa už iba odviesť tuk-tukom a večer sa zase radiť čo zajtra......myslím, že sme si nič nedohodli.

Sobota 21.11. deň piaty – plážový

Ráno okolo ôsmej pri a vo vode klasická zostava Vierka, Nasťa,Jaro a ja. More čistučké , teplučké a hladučké(je to až neuveriteľné , že napriek jemnučkému piesku je more veľmi číre) obloha blankytne modrá, na celej pláži Klong Dao Beach je asi 15 ľudí a v mori iba my traja.

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Aj bazén ráno zíval prázdnotou
Aj bazén ráno zíval prázdnotou (zdroj: Lubomír Šedivý)

A zrazu, ako vždy po ôsmej sa k pláži začnú zliezať rýchlo člny a z rezortov vychádzajú turisti . Väčšina ľudí si asi sobotu vybrala ako výletný deň, lebo inokedy sa tu ráno schádza 6-8 lodí pre cca 20 pasažierov a dnes ich tu bolo najmenej 15. Pláž bola zrazu plná ľudí a more plné lodí a Mici ktorá práve prišla k moru ,kladie otázku ......čo sa deje?????

Turisti na lodiach odišli a pláž pre mňa zostala takáto
Turisti na lodiach odišli a pláž pre mňa zostala takáto (zdroj: Lubomír Šedivý)
....a takáto..., nesťažujem sa, chválim sa
....a takáto..., nesťažujem sa, chválim sa (zdroj: Lubomír Šedivý)

No a potom už v sobotu nič mimoriadne, opäť kúpanie , masáže , prvú tohtoročnú som absolvoval aj ja zo Stanom, bola výborná, ale a to som ešte nepoznamenal .....Thajsko opäť zdraželo, no ceny išli hore aj kurz Eura sa pokazil , ale ešte stále je to super dovolenka.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Keďže som začal s konštatáciami pridám , ešte nejaké. Už v Bangkoku som si všimol a je to čím ďalej okatejšie, je tu väčšia čistota, domy sú novšie, modernejšie. Neuveriteľne čisto a účelne zariadené toalety. Opäť klesol počet motoriek a tiež osobných áut z nákladným priestorom , ale áut pribudlo neuveriteľne......

No mnohí nezažijú už klasické a to milé a prítulné Thajsko , ale to vzdychám ja ktorý som ho videl už dávnejšie..................psssssssst je tu stále pekne , no .............krásne , ale trošku už inakšie.

Vrátim sa k dnešku, navečer sa išlo na skúšku ku bangladéšskemu krajčírovi,

Krásny rozhovor a zmet Thajštiny , angličtiny a slovenčiny , ako treba tu trošku pritiahnuť a tu povoliť...paráda
Krásny rozhovor a zmet Thajštiny , angličtiny a slovenčiny , ako treba tu trošku pritiahnuť a tu povoliť...paráda (zdroj: Lubomír Šedivý)

kde si Vierka nechala šiť kostým

Z troch dní boli štyri, z dvoch skúšok tiež 4 , ale nakoniec všetci spokojní a Vierka má kostým
Z troch dní boli štyri, z dvoch skúšok tiež 4 , ale nakoniec všetci spokojní a Vierka má kostým (zdroj: Lubomír Šedivý)

, my sme si zobrali prádlo a odniesli do laudry (práčovne), kde nám ho za 80 centov kilo operú do 24 hodín.

Každé jedlo začína skoro rovnako , všetci malý Chang:-)
Každé jedlo začína skoro rovnako , všetci malý Chang:-) (zdroj: Lubomír Šedivý)

Pridali sa aj ostatní a tak sme absolvovali opäť večeru v našej krčmičke Sawasdee ( v ktorej pred tromi rokmi robili tri sestry a teraz pre zmenu zas mužská osádka)

zaujímavé, Jozsi objedná miestnu whisky Hong Thong, čašník zbehne do susedných potravín a tú istú sumu nám naúčtuje
zaujímavé, Jozsi objedná miestnu whisky Hong Thong, čašník zbehne do susedných potravín a tú istú sumu nám naúčtuje (zdroj: Lubomír Šedivý)

. Každý bol spokojný a aj istá nemenovaná osoba dostala tigrie krevety podľa svojej chuti.

Dzuziho ryba v rybe...
Dzuziho ryba v rybe... (zdroj: Lubomír Šedivý)

No a večer sa iba debatilo a Mici , Džuzi, Eva a Jozsi sa dohodli , že v nedeľu pôjdu na výlet na štyri ostrovy a my ostatní....... však zajtra je nedeľa a tak sa bude oddychovať.

Lubomír Šedivý

Lubomír Šedivý

Bloger 
  • Počet článkov:  73
  •  | 
  • Páči sa:  0x

V roku 2000, ako 46 ročného ma postihol druhý infarkt, operovali mi srdce a ja som hľadal čo ďalej . Objavil som šport pétanque, začal som ho budovať na Slovensku a hrávať . V roku 2007 som sa dostal na Majstrovstvá sveta do Thajska a zaľúbil sa do tejto časti sveta a začal som sem spolu z manželkou a priateľmi jazdiť a o tom písať a veľa ľudí sa ma pýta , kde nabudúce a ja stále dokola: "juhovýchodná Ázia" . Ešte stále som sa nenabažil. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu