reklama

Juhovýchodná Ázia a ..................aj takto som tam vnímal Vianoce

Sediac doma pod stromčekom , špekulujúc , kedy a kam na budúci rok na dovolenku som si trošku popozeral fotky .....a ak budete mať náladu mrknite sa na ne. Všetko dobré v roku 2016

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Neviem či to bol dobrý nápad , ale však uvidíte 

Tuk-tuk............pre mňa symbol Thajska a v posledných rokoch ............Juhovýchodná Ázia .............ááááááááááá.............budú Vianoce
Tuk-tuk............pre mňa symbol Thajska a v posledných rokoch ............Juhovýchodná Ázia .............ááááááááááá.............budú Vianoce (zdroj: Lubomír Šedivý)
Rok 2009 a všetko mi pripomínalo Vianoce
Rok 2009 a všetko mi pripomínalo Vianoce (zdroj: Lubomír Šedivý)
Najkrajšie letisko na ktorom som bol, bolo na Koh Samui.......cítil som sa tam ako pod vianočným stromčekom
Najkrajšie letisko na ktorom som bol, bolo na Koh Samui.......cítil som sa tam ako pod vianočným stromčekom (zdroj: Lubomír Šedivý)
Tieto rybičky v akváriu pod  Twins Tower v Kuala Lumpur Vám nepripomínajú vianočný stromček
Tieto rybičky v akváriu pod Twins Tower v Kuala Lumpur Vám nepripomínajú vianočný stromček (zdroj: Lubomír Šedivý)
Rok 2010.....Vianoce ? ...asi nie , ale je to pekné
Rok 2010.....Vianoce ? ...asi nie , ale je to pekné (zdroj: Lubomír Šedivý)
Ale tieto krásne venčeky mne pripomínajú Vianoce
Ale tieto krásne venčeky mne pripomínajú Vianoce (zdroj: Lubomír Šedivý)
Rok 2011 Ho Chi Minh City a Vianoce za nami - myslím za chrbtom (ale 32 stupňov......)
Rok 2011 Ho Chi Minh City a Vianoce za nami - myslím za chrbtom (ale 32 stupňov......) (zdroj: Lubomír Šedivý)
Ten Saigon býva taký najvianočnejší
Ten Saigon býva taký najvianočnejší (zdroj: Lubomír Šedivý)
Rok 2012 a na tieto betónové ozruty musíte mať veľa fantázie, že vianočné stromčeky.................ale už obrastajú
Rok 2012 a na tieto betónové ozruty musíte mať veľa fantázie, že vianočné stromčeky.................ale už obrastajú (zdroj: Lubomír Šedivý)
V Singapure v obrovskom skleníku vybudovali trojpochocový tropický prales, ..................Vianoce , ľavou zadnou
V Singapure v obrovskom skleníku vybudovali trojpochocový tropický prales, ..................Vianoce , ľavou zadnou (zdroj: Lubomír Šedivý)
Mojej žene sa takmer splnil sen o vianočnom stromčeku...........nechceli sa dohodnúť tí singapúrčania
Mojej žene sa takmer splnil sen o vianočnom stromčeku...........nechceli sa dohodnúť tí singapúrčania (zdroj: Lubomír Šedivý)
MBK v Bangkoku ....aspoň trošku pripomínajú Vianoce
MBK v Bangkoku ....aspoň trošku pripomínajú Vianoce (zdroj: Lubomír Šedivý)
Rok 2014 a Santa práve dorazil do Ho Chi Minh City
Rok 2014 a Santa práve dorazil do Ho Chi Minh City (zdroj: Lubomír Šedivý)
Chlapčiská a teraz hybaj na Slovensko
Chlapčiská a teraz hybaj na Slovensko (zdroj: Lubomír Šedivý)
Dedo Mráz aj vo Vietname trúbil Svätú noc
Dedo Mráz aj vo Vietname trúbil Svätú noc (zdroj: Lubomír Šedivý)
Rok 2015 a tento krásny motýľ na Koh Changu mi pripomenul ozdoby na vianočnom stromčeku
Rok 2015 a tento krásny motýľ na Koh Changu mi pripomenul ozdoby na vianočnom stromčeku (zdroj: Lubomír Šedivý)
Keď fotím seba , tak je to selfie, ak fotím cez hlavu človeka za sebou.......je to TELFIE ? ....a Vianoce . .......No predsa môj kamarát na fotke za mnou je Jožko Karacsony..........po Maďarsky Vianoce :-)
Keď fotím seba , tak je to selfie, ak fotím cez hlavu človeka za sebou.......je to TELFIE ? ....a Vianoce . .......No predsa môj kamarát na fotke za mnou je Jožko Karacsony..........po Maďarsky Vianoce :-) (zdroj: Lubomír Šedivý)
Bangkok a MBK vytiahlo stromček von
Bangkok a MBK vytiahlo stromček von (zdroj: Lubomír Šedivý)
A nakoniec môj stromček po dozdobení
A nakoniec môj stromček po dozdobení (zdroj: Lubomír Šedivý)
Po zasvietení.............
Po zasvietení............. (zdroj: Lubomír Šedivý)
Pokojné a pohodové sviatky a úspešný a cestovateľský rok 2016 Vám okrem mojej maličkosti želá aj moja cavalierka Vikinka kde sú tu vianoce , no pre mňa vždy keď sa vrátim domov a tento krásny tvor ma privíta
Pokojné a pohodové sviatky a úspešný a cestovateľský rok 2016 Vám okrem mojej maličkosti želá aj moja cavalierka Vikinka kde sú tu vianoce , no pre mňa vždy keď sa vrátim domov a tento krásny tvor ma privíta (zdroj: Lubomír Šedivý)
Lubomír Šedivý

Lubomír Šedivý

Bloger 
  • Počet článkov:  73
  •  | 
  • Páči sa:  0x

V roku 2000, ako 46 ročného ma postihol druhý infarkt, operovali mi srdce a ja som hľadal čo ďalej . Objavil som šport pétanque, začal som ho budovať na Slovensku a hrávať . V roku 2007 som sa dostal na Majstrovstvá sveta do Thajska a zaľúbil sa do tejto časti sveta a začal som sem spolu z manželkou a priateľmi jazdiť a o tom písať a veľa ľudí sa ma pýta , kde nabudúce a ja stále dokola: "juhovýchodná Ázia" . Ešte stále som sa nenabažil. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu