reklama

Denník č. 6 , Srí Lanka, Filipíny, Malajzia - 2. POKRAČOVANIE

PO ROKU SOM TU ZNOVU, , TAKŽE NECH SA PÁČI . November, december 2016....zatiaľ najsmutnejší rok môjho života.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

19.11.Sobota , kapitola 2.

 Ráno budíček ....no také pomalé vstávanie , urobiť ten čudný prepočet + 4,5 hodiny a ono je pol deviatej , ide sa na raňajky. Stoly máme poposúvané dokopy a postupne sa celá dvanástka stretáva . Nejako Vám to matematicky nevychádza , no Peťa a Martin si na poslednú chvíľku vymenili hotel a sú tak dva kilometre od nás. Po raňajkách sa to rozlieza, Eva a Janka absolvujú u miestneho maséra masáž . Jaro , Nasťa, Mici a Džuzi sa vyberú naľavo po pláži , Zdenka s Maroškom napravo a my dvaja so Stanom v závese za nimi. Pozorujeme ako domáci dohadzujú piesok pod svoje móla čo im zobrala voda pri odlive , stretávame prvých ponúkačov , čo núkajú takmer všetko. Maroš a Zdenka pred nami našli peknú pláž

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Kde boli korálové útesy aj pláž bola krajšia....
Kde boli korálové útesy aj pláž bola krajšia.... (zdroj: Maroš Čík a Luboš Šedivý)

a vo vode vraj sa okolo Maroša obtrela veľká korytnačka

Korytnačky sa dali kŕmiť morskými chaluhami
Korytnačky sa dali kŕmiť morskými chaluhami (zdroj: Maroš Čík a Luboš Šedivý)

no a my dvaja zabáčame do reštaurácie ktorú nám odporučili. Otestujeme domáceho Liona, niekto dáva prednosť Tigeru a večer sa na stole objavilo aj tretie pivo

Mne najviac chutil Lion , však Evi a Jozsko?
Mne najviac chutil Lion , však Evi a Jozsko? (zdroj: Maroš Čík a Luboš Šedivý)

. Po chvíľke kecania o tom ako nám je fajn , že sme opäť partia pokope a ďaleko od domácich starostí, načrieme aj do jedálnička ....a je to jediteľné. Vraciame sa do našej vily a tam sa to pomaly zlieza a zrazu tesne pred štvrtou obrovská prietrž mračien a dvadsať minútový lejak

No ......každodenný dážď trval tak 7-20minút
No ......každodenný dážď trval tak 7-20minút (zdroj: Maroš Čík a Luboš Šedivý)

. Ale stále teplo a len čo prestane tak hurá na večeru . Väčšina si myslím pochutila.

Zdenke chutilo vždy:-)
Zdenke chutilo vždy:-) (zdroj: Maroš Čík a Luboš Šedivý)

Dohodli sme medzi tým návštevu bane na „mesačný kameň“ Dievčatá si stihli kúpiť aj nejaké prstienky , no a potom skoro všetci do bazéna , popíjalo sa a kecalo a my s Džuzim sme to zatvárali okolo tretej ráno . Klasický vegetačný deň.

Lubomír Šedivý

Lubomír Šedivý

Bloger 
  • Počet článkov:  73
  •  | 
  • Páči sa:  0x

V roku 2000, ako 46 ročného ma postihol druhý infarkt, operovali mi srdce a ja som hľadal čo ďalej . Objavil som šport pétanque, začal som ho budovať na Slovensku a hrávať . V roku 2007 som sa dostal na Majstrovstvá sveta do Thajska a zaľúbil sa do tejto časti sveta a začal som sem spolu z manželkou a priateľmi jazdiť a o tom písať a veľa ľudí sa ma pýta , kde nabudúce a ja stále dokola: "juhovýchodná Ázia" . Ešte stále som sa nenabažil. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu