reklama

Denník č. 6 , Srí Lanka, Filipíny, Malajzia ÚVOD

PO ROKU SOM TU ZNOVU, , TAKŽE NECH SA PÁČI . November, december 2016....zatiaľ najsmutnejší rok môjho života.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

 Keď sme sa začiatkom minulého roka vrátili z Thajska, žiaľ nás čakali smutné dni. Náš syn Ivan v nemocnici (tretí raz sa mu vrátili nádory na lymfatických uzlinách) a poslednou šancou bolo nájsť darcu kostnej drene. Celá rodina sa zmobilizovala a našťastie starší syn Tomáš sa ukázal ako vhodný darca. Mňa koncom februára zradili moje cievy a srdce a putoval som do nemocnice. Dva balóniky boli prvou pomocou . Pobyt v nemocnici ma však donútil niekoľko krát si pripomenúť obľúbenú Nastinu vetu. „ Kto ti zaručí , že na budúci rok to bude lepšie“ . Sadol som za počítač , začal kombinovať a vykombinoval toto . Budapest-Doha-Colombo. 9 nocí pri mori v stredisku Hikkaduwa. Potom prelet Colombo-Kuala Lumpur- filipínsky ostrov Boracay. Tam 7 nocí a na záver dva dni v Kuala Lumpur a návrat cez Dohu a Budapest domov. Termín 17.11. – 7.12.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Takto vyzeral môj návrh cesty
Takto vyzeral môj návrh cesty (zdroj: Lubomír Šedivý)

Rozoslal som to medzi záujemcov a obratom 14 prihlášok. Klasici z Košíc Nasťa a Jaro, skaličania Vierka a Stano, Zdenka a Maroš , ako vždy obrok .Naši rusovčania Mici ,Džuzi, Eva a Jozsi zo Szigetszentmiklosu a absolútni nováčikovia Peťa a Martin. S nimi je spojená prvá vtipnejšia príhoda. Keďže títo dvaja mladí ľudia mali pred svadbou , môj dotaz znel . Na aké meno bude letenka, lepšie povedané Petin pas? Martinova odpoveď znela , samozrejme po mne. Keďže asi po týždni sa objavila ponuka Qataru (Budapest –Colombo a Kuala Lumpur – Budapest) za 454€, neváhal som a objednal . No a potom to prišlo . Pri svadobnom obrade naraz oddávajúci oznámy. Mladomanželia sa dohodli , že budú používať spoločné priezvisko....a jeden z mladomanželov bude používať aj svoje pôvodné priezvisko. S Jankou pozrieme na seba a obom nám vybehlo z úst ...no do ri..

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Rozbehol sa kolotoč zisťovačiek čo sa s tým dá robiť. Asi po mesačnej korešpondencii Qatar Air potrebuje overenú kópiu sobášneho listu a Air Asia fotokópie pasu . Tak snáď to klapne.

 Skombinoval som prelety , zaistil ubytovanie, zarezervoval prepravu z a na letisko , vybavil Sri lanské víza a .............

 V lete Ičko absolvoval transplantáciu Tomášovej kostnej drene, takže naraz obaja synovia na onkológii. Po určitých komplikáciách sa však Ičkov stav začal zlepšovať...Ja som sa po jarnej operácii srdca vybral v auguste na tri týždne do Dudiniec do kúpeľov. Všetko vyzeralo super, ale posledné dva dni u mňa obrovské bolesti na hrudi. S veľkým sebazaprením som ešte zorganizoval petangový stredoeurópsky pohár a utekal do Ústavu srdcových chorôb a tam okamžite na sálu . Cievy upchaté a tak ďalšie tri balóniky. ...Vrátim sa domov a Ivko, veľké bolesti na hrudi , zle sa mu dýcha a tak ho v utorok ráno odvážam na vyšetrenie....................................vo štvrtok ráno po dvoch zástavách srdca náš 32 ročný syn zomiera.

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Takto si uctili Ička jeho hudobní priatelia v deň pohrebu
Takto si uctili Ička jeho hudobní priatelia v deň pohrebu (zdroj: Lubomír Šedivý)

 Toto je denník o cestovaní a nie o smútku našej rodiny. Mesiac bolo u nás doma veľmi ,veľmi ticho , ale potom sme si asi obaja naraz uvedomili, že.........................................No proste všetko naplánované, všetko popripravované, už iba zabaliť a zajtra t.j. 17.11. o 12,00 sa vyráža na trati Rusovce – Szigetszentmiklos –Budapest.

Lubomír Šedivý

Lubomír Šedivý

Bloger 
  • Počet článkov:  73
  •  | 
  • Páči sa:  0x

V roku 2000, ako 46 ročného ma postihol druhý infarkt, operovali mi srdce a ja som hľadal čo ďalej . Objavil som šport pétanque, začal som ho budovať na Slovensku a hrávať . V roku 2007 som sa dostal na Majstrovstvá sveta do Thajska a zaľúbil sa do tejto časti sveta a začal som sem spolu z manželkou a priateľmi jazdiť a o tom písať a veľa ľudí sa ma pýta , kde nabudúce a ja stále dokola: "juhovýchodná Ázia" . Ešte stále som sa nenabažil. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu