Denník č.5.november , december 2015,po rokoch 2007 a 2010, opäť čisté Thajsko - KONIEC

Autor: Lubomír Šedivý | 7.3.2016 o 8:00 | Karma článku: 2,67 | Prečítané:  302x

Hľadal som chvíľku , ako to vystihnúť. Stále ma napadala kombinácia "nuda v Thajsku" , ale nechám to na Vás. Priznávam, že som tam nenašiel nič moc poučné......ale čo, je to moja dovolenka s partiou kamošov :-)

6.12. Nedeľa. Deň dvadsiaty, thajsko-posledný – Mikuláš

Hm...nič mi nepriniesol :-). Všetci si dlhšie pospali,  potom baliť, niektorí nové kufre, tie  sa plnia, vážia , ale nič mimoriadne , padajú poznámky tipu , neideme , ešte tri týždne by sme vydržali a ....o dvanástej sa vyráža na posledné okruhy.

Niektorí ešte do MBK

, štvorica Vierka , Janka, Stano a ja berieme taxík a zberáme sa smer víkendový trh. Po ceste sa priamo zúčastníme zrážky dvoch taxíkov, ale okrem pokrčených plastov , našťastie nič iné

. Potom chodíme po trhu veľkosti asi piatich futbalových ihrísk, ale vydržíme dve hodinky a vraciame sa do centra , v našej krčme u „Potkana“

si dáme obedík , mne veľmi chutil ,

a nebol som sám ......Potúlali sme sa ešte po Khao , dali si niečo v cukrárni . Potom sa všetci pozliezali pred hotelom , na terase večera a prezliecť sa do cestovného a....................koniec „nudy v Thajsku“.

Mikrobus , letisko ,vysypávame posledné bahtíky a už iba zasadnúť , natiahnuť uťahané nohy , zavrieť oči a zobudia Vás až na raňajky. Doha letisko , tu 4 hodiny, ešte, že je tu čo pozerať a druhá vec je obrovské , takže kým sa presunieme z jednej strany na druhú už sa čakacia doba skracuje. Menšie lietadlo z Dohy do Viedne je pohodlnejšie , ale ...............už domov (aj keď v Dohe sa väčšina  chcela vrátiť do tepla).

7.12., Deň dvadsiaty prvý , posledný. Doma

Vo Viedni zapínam mobil , syn Lasky , hlási, že je 10 min pred letiskom, batožina sa nám vrtí už na páse a .....................koniec dovolenky 2015 , nazvanej „Nuda v Thajsku“.  Už niekoľkokrát som použil toto vetné spojenie, ale ja som takúto dovolenku potreboval , plánoval a aj uskutočnil. Viem , že som nič poučného nevymyslel , nezvestoval , nezažil ..................ale mne.... a už som to počul aj od viacerých bolo fajn.

No a teraz zopár faktov  - povinné náklady , t.j. lety, ubytovanie s raňajkami a preprava medzi letiskami a ubytovaním vyšlo za 21 dní 1100 €. A ako som robil výskum medzi účastníkmi, tak na stravu , masáže , darčeky a ostatné potrebné a nepotrebné blbostičky........sa minulo medzi 500-800€ na osobu. Je fakt , že Thajsko zdraželo , kedysi sa dalo najesť za 4€ za rodinu , teraz sa treba obzerať , ale dá sa ešte nájsť dobré jedlo za 1,20-2 €..............no ale tento rok toho bolo z ázijskej kuchyne u mňa menej , teda drahšie. O masážach som hovoril....vybrali sme si aj drahšie ubytovanie a tak sme to vlastne doháňali veľmi výhodnými letenkami.

Dosť .....Už na druhý deň som si pozrel letenku , ktorú chcem použiť na dovolenku 2016 a Turecké aerolínie ju ponúkajú za 486€ a Qatar za 583€ , ešte však majú obaja dlhé prestupové časy , takže ......marec ukáže.

Bratislava 8.12.2015

Ďakujem Janka, Evike ,Mici, Nasťa ,Vierka, Stano, Jaro, Dzuzi, Joszi, a dúfam, že ste si užili

A AK BUDE VŠETKO OK TAK POKRAČUJEME KONCOM ROKA DENNÍKOM Č. 6

Štát zmení výpočet dôchodkov. Ešteže tak, odkazujú seniori

Od budúceho roka sa mali dôchodky zvyšovať len podľa rastu cien, politici však cúvajú. Ceny rástli primálo.