reklama

Denník č.5.november , december 2015,po rokoch 2007 a 2010, opäť čisté Thajsko - 5.pokr.

Hľadal som chvíľku , ako to vystihnúť. Stále ma napadala kombinácia nuda v Thajsku , ale nechám to na Vás. Priznávam, že som tam nenašiel nič moc poučné......ale čo, je to moja dovolenka s partiou kamošov :-)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Streda 25.11., deň deviaty DPH.

Jasné, že toto bolo jedno z prvých slov čo som počul . Potom sa Stano priznal, že v noci na diaľku opravoval kúrenie v skleníkoch , ja som tiež bohvieako nespal a moju ženu som vyplašil, keď sa o tretej ráno zobudila a ja sedím na posteli a triedim si lieky na ďalší týždeň. A mnohí už balia , lebo vo štvrtok o 5,30 ráno máme pristavené autá na letisko.

Ale pred ôsmou v mori , po včerajšom chlade , ani stopy , Džuzi to meria a more 28,8 stupňa a na suchu v tieni 30,5. Raňajky a zrazu na 20 min. sa zatiahne obloha a lejak ako hrom, ale potom už opäť všetko šliape. More, pivko , dievčatá Mai-tai, potom v Famili massage si dáme popraviť telo ( a tu som zabudol , ako to tu podraželo , pred tromi rokmi ceny hodinových masáží začínali na 150Bath-cca 4€ a dnes na 300) , ale tá polahoda.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Potom vo vedľajšej reštaurácii si dáme žltú ryžu, každý s iným druhom mäsa a opäť lahoda a už ide Ko Lanta z kopca....

Okolo šiestej sa vydávame opäť do našej najobľúbenejšej reštaurácie a ja sa teším na grilované fondu , tentoraz v hovädzom a aj ten vývar s výpekom je špičkový a pozerám okolo seba

Toto mi môj doktor nezakázal :-)
Toto mi môj doktor nezakázal :-) (zdroj: Lubomír Šedivý)

a každý sa tak spokojne tvári, lebo už sú chute nastavené , presúvame sa do rezortu a tu sa jóbovkový deň roztrhne na plno. Vnuk Evičky a Joszka, maličký má problémy s obličkami , náš syn Ičo pri pravidelnej onkologickej kontrole po problémoch s lymfatickými uzlinami mu nachádzajú niečo na pľúcach a v pondelok nastupuje do nemocnice na vyšetrenia.......................... večerné posedenie sa rýchlo ukončuje a každý ide ....no trebárs baliť. A potom sa zrazu zjavuje Joszi a Evike v ruke balóny šťastia( Joszi neustále presviedča Evičku, že ich prevoz môže byť v lietadle problém) a pridávame sa my so Stanom , urobíme si vlastný rituál so spomienkou na našich milých a blízkych – to obdivujú okolo stojaci Dáni , Švédi aj Nóri.

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Evicka mala z toho veľkú radosť
Evicka mala z toho veľkú radosť (zdroj: Lubomír Šedivý)

Vlastne toto zapadá do nádherného miestneho sviatku , posledného splnu mesiaca november......................a nášho smútku na duši k našim najbližším.

naši drahí , už ku Vám letí....
naši drahí , už ku Vám letí.... (zdroj: Lubomír Šedivý)

26.11.deň desiaty presuvný.

5,30 všetci na parkovisku a dva minibusy vyrážajú smer letisko Krabi , tam v pokluse stíhame check-in , Mici na poslednú chvíľku Džuzimu prebaľuje nôž do kufra, ale svoju marhuľovicu už nezachráni , lebo.................no proste colník zabavuje a hádže do koša , prelet do Bangkoku Air Asiou za 1,05 hodiny a tam nás čakajú dva mikrobusy

Prepletáme sa Bangkokom.......a tam sme už boli
Prepletáme sa Bangkokom.......a tam sme už boli (zdroj: Lubomír Šedivý)

a vydávame sa na 5 hodinovú cestu na Koh Chang ,

Smer Koh Chang , ide sa.............
Smer Koh Chang , ide sa............. (zdroj: Lubomír Šedivý)

Najskôr cca 160 km po 8 prúdovej diaľnici,

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Dzuzi do prava...
Dzuzi do prava... (zdroj: Lubomír Šedivý)

potom asi 20 km po „tankodrome“(cesta vo výstavbe ) a okolo pol piatej prichádzame k trajektu , ten nás preváža na ostrov....

Slnko zapadá za Koh Changom
Slnko zapadá za Koh Changom (zdroj: Lubomír Šedivý)

Prichádza jazda nie vhodná pre slabšie povahy , asi 20 km serpentín, stúpania a klesania a zrazu odbočujeme k moru a za tmy zastavujeme v rezorte Bailan Beach resort. No prvé správy sú ufrflané a vychádzajú z únavného celodenného presunu a prvého dojmu z kamenného pobrežia...........Večera v príjemnej reštaurácii , nádherné veľké bungalowy

Ten medzi stromami je náš
Ten medzi stromami je náš (zdroj: Lubomír Šedivý)

a neuveriteľne štýlovo upravený rezort................Ráno sa uvidí.

A toto sa ráno videlo
A toto sa ráno videlo (zdroj: Lubomír Šedivý)
Lubomír Šedivý

Lubomír Šedivý

Bloger 
  • Počet článkov:  73
  •  | 
  • Páči sa:  0x

V roku 2000, ako 46 ročného ma postihol druhý infarkt, operovali mi srdce a ja som hľadal čo ďalej . Objavil som šport pétanque, začal som ho budovať na Slovensku a hrávať . V roku 2007 som sa dostal na Majstrovstvá sveta do Thajska a zaľúbil sa do tejto časti sveta a začal som sem spolu z manželkou a priateľmi jazdiť a o tom písať a veľa ľudí sa ma pýta , kde nabudúce a ja stále dokola: "juhovýchodná Ázia" . Ešte stále som sa nenabažil. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu