Indonézia,Malajzia,Vietnam 2014 - II.pokračovanie

Po roku 2013, kedy sme pre vážnu chorobu nášho syna nikde necestovali , rok 2014 sa stal opäť ázijský. Bolo nás na pol autobusu, príprava ťažká, ale priebeh takmer bezchybný.....

Streda 19.11.Deň piaty - Bali

Tak , poďme k vode. Air Asia nás za hodinku a pol prenáša na ostrov , známy ako turistický raj, ale nie tak jednoducho , zrazu počas letu, letušáci a letušky vyzývajú jednu cestujúcu nech predstúpi , berú gitaru a začínajú spievať a o chvíľku sa pridáva celé lietadlo , no taká milá žúrka ,

Nrodeninová oslava a lá Air Asia 10 000 m nad morom
Nrodeninová oslava a lá Air Asia 10 000 m nad morom (zdroj: Maroš Čík)

vysoko nad morom k jej narodeninám.

To pod nami je Bali
To pod nami je Bali (zdroj: Maroš Čík)

Bali -Tu je teplota a vlhkosť vyššia a naša skupinka sa delí, Dana a Čiro jeden rezort a my ostatní druhý, ale trojspálňová a štvorspálňová vila tiež na dva kilometre od seba.....

Toto je jeden z pohľadov na našu vilu na Bali - Bali Emerald vila
Toto je jeden z pohľadov na našu vilu na Bali - Bali Emerald vila (zdroj: Lubomír Šedivý a Magda Rebrová)

Ale tá nádhera, samostatný bazén, chyžná na celý deň, „bazénník“ čo nám každé ráno povysáva náš „válovček“, šofér dva razy denne k dispozícii po celom Sanure (časť hlavného mesta Bali – Denpasar – vyše 500 tis obyvateľov), no sveta žiť , byť „milionárom“ za 25€ na deň , to sa povie dobrý „kauf“. Dáme kuk v jednej vile(tu sú Zdenka a Maroš Č., Mici a Džuzi a Nasťa a Jaro) a prevážame sa ku nám (Beatka, Magda a Maros R . vo vile v pravo na poschodí

Dolu spoločná kuchyňa a hore dva bytíky a traja obyvatelia :-)
Dolu spoločná kuchyňa a hore dva bytíky a traja obyvatelia :-) (zdroj: Lubomír Šedivý a Magda Rebrová)

a my v ľavej vilke , tak, že Vierka a Stano v apartmáne(asi 75m2)

Spálňa v ich apartmáne
Spálňa v ich apartmáne (zdroj: Maroš Čík)

na poschodí a my dole. Prichádzajú „trojspálňáci“, dajú drink a ide sa „žiť“. Našli sme výbornú reštiku a dobre nakŕmili kocúrov:-)

Že by toto ?
Že by toto ? (zdroj: Lubomír Šedivý a Magda Rebrová)

. A na záver sme sa vybrali do potravín, nahádzali(naša sedmička) kôš jedla a pitia , vydelili účastníkmi a dohodli sa na spoločných raňajkách. A na záver sedeli pri a plávali v bazéne a popíjali tam aj tam :-)

20.11.,deň šiesty.....opäť Bali

Ráno vstanu , žena kafe vaří......, nie úplne , vstanem , skočím do bazéna, všetci ešte spia , postupne sa pridáva Beatka a vstávajú všetci , čistič bazéna poctivo pracuje, no a my zasadáme k spoločne prestretému stolu

V bazéne prvý, v kuchyni prvý......:-)
V bazéne prvý, v kuchyni prvý......:-) (zdroj: Lubomír Šedivý a Magda Rebrová)

.....následne sa balíme , (no ako ináč na Bali) a ideme skúmať pláže. Iba Vierka a Janka si vyberajú variantu miestneho bazéna. Po ceste obzeráme obchodíky, krčmičky, kde by bolo dobre pojesť a po desiatich minútach pláž ,no........Thajsko to není múj paneJ aj Vietnam sa mi zdal atraktívnejší , ale je tu ešte teplejšie, ešte vlhkejšie , no blízky rovník sa prejavuje.

...asi 150 m od pobrežia....
...asi 150 m od pobrežia.... (zdroj: Lubomír Šedivý a Magda Rebrová)

Plážisti si nachádzajú svoje miesta, my so Stanom skúšame more a po hodinkovom čvachtaní ideme vyskúšať miestny pivný mok,

Teraz skúšame Bali Hai
Teraz skúšame Bali Hai (zdroj: Maroš Čík)

porovnáme Bintang s Bali Hai a potom späť na vilu , pridávame sa k našim kočkám , na striedačku kľud na lôžku , skúška miestnych masérov a.....no večer stretávka zo všetkými(Maroško hovorí, že na pláži boli aj Čiro a Dana- vraj majú tiež dobré ubytko) a hľadáme reštauráciu. A večera, naš domček nákup na spoločné raňajky......, to budú dobroty...

Piatok 21.11, deň siedmy

Veľa ľudí priamo na pláž,

Maroško uloví hviezdicu .......na Zdenku ? :-)
Maroško uloví hviezdicu .......na Zdenku ? :-) (zdroj: Maroš Čík)

Stano , Vierka, Janka a ja sme si vybrali náš bazén a veget na domčeku a malý šok. Vierka ktorá mala dovtedy pred vodou panický strach ....zrazu zázrak , po dennom tréningu

Vierkin pravidelný tréning
Vierkin pravidelný tréning (zdroj: Lubomír Šedivý a Magda Rebrová)

detskej primárky Beátky, dáva bazén za bazénom a ten krásny spokojný výraz....pozerajte ja plávam. Večer opäť všetci spolu, večera hromadná a ďalší balijský deň v prde....nie .....je pred nami večer , Maroš a Zdenka kupujú rum, u nás deviatka sedí a kecá a ešte chvíľku ...a ešte .......a nakoniec my so Stanom to zatvárame okolo pol tretej a .....ráno sa ide na výlet, ťažké bude vstávanie.....

Krásny "domček" na Bali
Krásny "domček" na Bali (zdroj: Lubomír Šedivý a Magda Rebrová)
....a aj petangové ihrisko sme na Bali objavili
....a aj petangové ihrisko sme na Bali objavili (zdroj: Maroš Čík)
Lubomír Šedivý

V roku 2000, ako 46 ročného ma postihol druhý infarkt, operovali mi srdce a ja som hľadal čo ďalej . Objavil som šport pétanque, začal som ho budovať na Slovensku a hrávať . V roku 2007 som sa dostal na Majstrovstvá sveta do Thajska a zaľúbil sa do tejto časti sveta a začal som sem spolu z manželkou a priateľmi jazdiť a o tom písať a veľa ľudí sa ma pýta , kde nabudúce a ja stále dokola: "juhovýchodná Ázia" . Ešte stále som sa nenabažil. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné